Методи застосування штучного інтелекту для формування іміджу ЗВО
Ключові слова:
штучний інтелект, імідж, ЗВО, репутаціяАнотація
У тезах розглядаються методи застосування штучного інтелекту для формування позитивного іміджу закладів вищої освіти. Окреслено ключові аспекти використання ШІ та наголошено на важливості етичних принципів, як-от прозорість, конфіденційність і упередження алгоритмів.
Посилання
Долгальова О., Бутко К. Формування іміджу ЗВО як фактор конкурентоспроможності та шляхи його удосконалення (на прикладі Донбаської національної академії будівництва і архітектури). Галицький економічний вісник. 2021. Т. 73, № 6. С. 55–63.
Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: К.І.С. 2021. 832 с.
Магданас С. К. Формування та розвиток позитивного іміджу діяльності закладів вищої освіти. ІX International scientific and practical conference «Scientific Problems and Options for Their Solution» (February 7–9, 2024) Bucharest, Romania, International Scientific Unity. 2024. 310 с.
Сморжевський Н. В. Штучний інтелект: перспективи розвитку. Наукові розробки молоді на сучасному етапі: тези доп. XVIII Всеукр. наук. конф. молодих вчених та студентів (18– 19 квітня 2019 р.). Київ: КНУТД, 2019. Т. 3: Економіка інноваційної діяльності підприємств. С. 493–494. URL: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14286 (дата звернення: 05.04.2025).
Ask Bucky. URL: https://info.wisc.edu/ask-bucky/ (дата звернення: 04.04.2025).
Georgia State University supports every student with personalized text messaging. URL: https://mainstay.com/case-study/how-georgia-state-university-supports-every-student-with-personalized-text-messaging/ (дата звернення: 04.04.2025).