Методи застосування штучного інтелекту для формування іміджу ЗВО

Authors

  • Єлизавета Олександрівна Полякова Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Keywords:

штучний інтелект, імідж, ЗВО, репутація

Abstract

У тезах розглядаються методи застосування штучного інтелекту для формування позитивного іміджу закладів вищої освіти. Окреслено ключові аспекти використання ШІ та наголошено на важливості етичних принципів, як-от прозорість, конфіденційність і упередження алгоритмів.

References

Долгальова О., Бутко К. Формування іміджу ЗВО як фактор конкурентоспроможності та шляхи його удосконалення (на прикладі Донбаської національної академії будівництва і архітектури). Галицький економічний вісник. 2021. Т. 73, № 6. С. 55–63.

Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: К.І.С. 2021. 832 с.

Магданас С. К. Формування та розвиток позитивного іміджу діяльності закладів вищої освіти. ІX International scientific and practical conference «Scientific Problems and Options for Their Solution» (February 7–9, 2024) Bucharest, Romania, International Scientific Unity. 2024. 310 с.

Сморжевський Н. В. Штучний інтелект: перспективи розвитку. Наукові розробки молоді на сучасному етапі: тези доп. XVIII Всеукр. наук. конф. молодих вчених та студентів (18– 19 квітня 2019 р.). Київ: КНУТД, 2019. Т. 3: Економіка інноваційної діяльності підприємств. С. 493–494. URL: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14286 (дата звернення: 05.04.2025).

Ask Bucky. URL: https://info.wisc.edu/ask-bucky/ (дата звернення: 04.04.2025).

Georgia State University supports every student with personalized text messaging. URL: https://mainstay.com/case-study/how-georgia-state-university-supports-every-student-with-personalized-text-messaging/ (дата звернення: 04.04.2025).

Published

2025-06-13

How to Cite

[1]
Полякова , Є.О. 2025. Методи застосування штучного інтелекту для формування іміджу ЗВО. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2025), 65-67.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ