Поняття та сутність етики в комунікаціях

Автор(и)

  • Анастасія Олександрівна Радзіховська Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

комунікація, етика, цифрова комунікація

Анотація

У роботі розглянуто комунікацію в епоху поширення цифрових технологій; проаналізовано етикет під час спілкування в цифровому середовищі, порівняно з традиційним етикетом; виокремлено моральні засади комунікації.

Посилання

Бебик В. M. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: монографія Київ: МАУП, 2005. 440 с.

Андрійченко Ж. О., Близнюк Т. П., Майстренко О. В. Digital етикет та комунікації: тенденції та вимоги сьогодення. Економіка та суспільство. 2021. Вип. 34. URL: https://repository. hneu.edu.ua/handle/123456789/27642

Галущак М. Інтеграція принципи етичних принципів в інформаційному просторі: міжкультурний контекст та комунікативна взаємодія. Людинознавчі студії: збірник наукових праць. Серія «Філософія». Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. 2022. С. 24–35.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-14

Як цитувати

[1]
Радзіховська , А.О. 2025. Поняття та сутність етики в комунікаціях. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 203-204.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ