Можливості соціальних мереж для побудови успішних комунікаційних стратегій

Автор(и)

  • Інна Сергіївна Баранова Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

соціальні мережі, комунікація, комунікаційні стратегії, взаємодія з аудиторією

Анотація

У роботі досліджено, як соціальні мережі доповнюють комунікаційні стратегії брендів. Розглянуто функціональні можливості платформ, роль візуального контенту, аналітики та співпраці з інфлюенсерами, а також потенційні ризики, що супроводжують використання соцмереж у комунікаціях.

Посилання

The Sprout Social Index Report. Sprout Social. 2023. URL: https://media.sproutsocial.com/ uploads/Sprout-Social-Index-Report-2023 (дата звернення: 05.04.2025).

Іноземцева С. В. Дослідження принципів вебдизайну як візуальної складової сучасної інтернет-культури. Вісник ХДАДМ. 2021. URL: https://visnik.org.ua/pdf/v2021-01-02-Inozemtseva (дата звернення: 05.04.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-14

Як цитувати

[1]
Баранова , І.С. 2025. Можливості соціальних мереж для побудови успішних комунікаційних стратегій. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 146-149.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ