Можливості соціальних мереж для побудови успішних комунікаційних стратегій

Authors

  • Інна Сергіївна Баранова Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Keywords:

соціальні мережі, комунікація, комунікаційні стратегії, взаємодія з аудиторією

Abstract

У роботі досліджено, як соціальні мережі доповнюють комунікаційні стратегії брендів. Розглянуто функціональні можливості платформ, роль візуального контенту, аналітики та співпраці з інфлюенсерами, а також потенційні ризики, що супроводжують використання соцмереж у комунікаціях.

References

The Sprout Social Index Report. Sprout Social. 2023. URL: https://media.sproutsocial.com/ uploads/Sprout-Social-Index-Report-2023 (дата звернення: 05.04.2025).

Іноземцева С. В. Дослідження принципів вебдизайну як візуальної складової сучасної інтернет-культури. Вісник ХДАДМ. 2021. URL: https://visnik.org.ua/pdf/v2021-01-02-Inozemtseva (дата звернення: 05.04.2025).

Published

2025-06-14

How to Cite

[1]
Баранова , І.С. 2025. Можливості соціальних мереж для побудови успішних комунікаційних стратегій. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2025), 146-149.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ