Комунікація як стратегічний ресурс ЗВО: імідж, довіра, результат

Автор(и)

  • Світлана Олександрівна Левченко Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

комунікація, ресурс, імідж, здобувачі, заклад вищої освіти, стратегія

Анотація

У дослідженні презентовано поняття комунікації як одного з основних чинників формування позитивного іміджу закладу вищої освіти, важливість отримання довіри від учасників освітнього процесу і доведено важливість побудови та реалізації комунікаційних стратегій.

Посилання

Діомідова Н. Ю., Частник О. С. Імідж закладу вищої освіти та його побудова. Вісник науки та освіти. 2023. Т. 5, № 11. С. 465.

Комунікаційна стратегія: як компанії чітко та ефективно налагодити відносини з клієнтом. SendPulse UA. Блог про email та інтернет-маркетинг. 22 серпня 2024 р. URL: https://sendpulse.ua/blog/communication-strategy (дата звернення: 05.04.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

[1]
Левченко , С.О. 2025. Комунікація як стратегічний ресурс ЗВО: імідж, довіра, результат. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 54-56.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ