Комунікація як стратегічний ресурс ЗВО: імідж, довіра, результат
Keywords:
комунікація, ресурс, імідж, здобувачі, заклад вищої освіти, стратегіяAbstract
У дослідженні презентовано поняття комунікації як одного з основних чинників формування позитивного іміджу закладу вищої освіти, важливість отримання довіри від учасників освітнього процесу і доведено важливість побудови та реалізації комунікаційних стратегій.
References
Діомідова Н. Ю., Частник О. С. Імідж закладу вищої освіти та його побудова. Вісник науки та освіти. 2023. Т. 5, № 11. С. 465.
Комунікаційна стратегія: як компанії чітко та ефективно налагодити відносини з клієнтом. SendPulse UA. Блог про email та інтернет-маркетинг. 22 серпня 2024 р. URL: https://sendpulse.ua/blog/communication-strategy (дата звернення: 05.04.2025).
Downloads
Published
2025-06-13
How to Cite
[1]
Левченко , С.О. 2025. Комунікація як стратегічний ресурс ЗВО: імідж, довіра, результат. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2025), 54-56.
Issue
Section
СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ