Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень в Україні
Ключові слова:
маркетингові дослідження, штучний інтелект, концепція Великих даних, поведінка споживачівАнотація
У роботі висвітлюються сучасні тенденції, що визначають розвиток маркетингових досліджень в Україні, а саме впровадження новітніх інноваційних технологій, які забезпечують глибше розуміння поведінки споживачів та персоналізацію взаємодії з цільовими аудиторіями для підвищення ефективності маркетингових кампаній компаній.
Посилання
Дума О. І., Мельник М. С. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2021. № 2(6). С. 29–39. URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/nov/ 25478/nzmened-29-39.pdf (дата звернення: 12.03.2024).
Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. № 7(510). С. 346–352. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2020-7_ 0-pages-346_352.pdf (дата звернення: 12.03.2024).