Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень в Україні

Authors

  • Інна Сергіївна Баранова Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Keywords:

маркетингові дослідження, штучний інтелект, концепція Великих даних, поведінка споживачів

Abstract

У роботі висвітлюються сучасні тенденції, що визначають розвиток маркетингових досліджень в Україні, а саме впровадження новітніх інноваційних технологій, які забезпечують глибше розуміння поведінки споживачів та персоналізацію взаємодії з цільовими аудиторіями для підвищення ефективності маркетингових кампаній компаній.

References

Дума О. І., Мельник М. С. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2021. № 2(6). С. 29–39. URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/nov/ 25478/nzmened-29-39.pdf (дата звернення: 12.03.2024).

Сохецька А. В. Сучасні тенденції маркетингових досліджень. Бізнес Інформ. 2020. № 7(510). С. 346–352. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2020-7_ 0-pages-346_352.pdf (дата звернення: 12.03.2024).

Published

2024-06-12

How to Cite

[1]
Баранова , І.С. 2024. Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень в Україні. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2024), 175-178.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ