Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феномен
Анотація
У житті сучасної людини реклама займає значне місце. Вона допомагає орієнтуватися в пошуках роботи, організації відпочинку, фактично стала частиною повсякденного та соціального життя. Півтора-два десятиліття тому термін «бібліотечна реклама» був відсутній у професійній лексиці.
Сьогодні реклама почала відігравати роль інструменту, за допомогою якого читачі знають все або майже все про бібліотеку.
Посилання
Великосельська О. М. Бібліотека і реклама. Особливості книжкових виставок. Стендова презентація. Бібліотека в освітньому просторі: інформаційний бюлетень для працівників бібліотек ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації державної форми власності. 2009. № 7. С. 18–24.
Гончар А. Ю. Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури). Науково-практична інтернет-конференція НБ ХНМУ. 2016. № 2. С. 1–8.
Самохіна Ж. В. Реклама як складова інформаційно-комунікаційної діяльності бібліотеки. URL: http://conference.nbuv.gov.ua/report/view/id/541 (дата звернення: 13.04.2022).
Бичко О. М. Особливості друкованої бібліотечної реклами. Бібліотека в освітньому просторі: інформаційний бюлетень для працівників бібліотек ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації державної форми власності. 2009. № 7. С. 14–18.