Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феномен

Authors

  • Марія Григорівна Зарубайко Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Abstract

У житті сучасної людини реклама займає значне місце. Вона допомагає орієнтуватися в пошуках роботи, організації відпочинку, фактично стала частиною повсякденного та соціального життя. Півтора-два десятиліття тому термін «бібліотечна реклама» був відсутній у професійній лексиці.
Сьогодні реклама почала відігравати роль інструменту, за допомогою якого читачі знають все або майже все про бібліотеку.

References

Великосельська О. М. Бібліотека і реклама. Особливості книжкових виставок. Стендова презентація. Бібліотека в освітньому просторі: інформаційний бюлетень для працівників бібліотек ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації державної форми власності. 2009. № 7. С. 18–24.

Гончар А. Ю. Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури). Науково-практична інтернет-конференція НБ ХНМУ. 2016. № 2. С. 1–8.

Самохіна Ж. В. Реклама як складова інформаційно-комунікаційної діяльності бібліотеки. URL: http://conference.nbuv.gov.ua/report/view/id/541 (дата звернення: 13.04.2022).

Бичко О. М. Особливості друкованої бібліотечної реклами. Бібліотека в освітньому просторі: інформаційний бюлетень для працівників бібліотек ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації державної форми власності. 2009. № 7. С. 14–18.

Published

2024-03-05

How to Cite

[1]
Зарубайко , М.Г. 2024. Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феномен. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Mar. 2024), 69-71.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 4. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ