Особливості використання чат-ботів у комунікації громадян з органами влади
Abstract
Сьогодні модернізація будь-якої сфери людської діяльності не може обійтися без впровадження сучасних інформаційних технологій, оскільки саме вони відкривають нові можливості щодо створення, поширення, моніторингу, аналізу різного розміру масивів інформації. Не винятком стає і напрям державного сектору. У межах ефективної діяльності органів місцевого самоврядування потрібно враховувати необхідність формування якісного функціонування усіх процесів, пов’язаних із роботою внутрішніх та зовнішніх об’єктів [1, 2]. У матеріалах увага буде зосереджена на зовнішніх об’єктах, одними з яких є громадяни.
References
Марковець О. Проактивні соціально-орієнтовані підходи до організації електронної взаємодії громадян з органами державної влади. ICS Conference – 2017. Lviv Polytechnic National University, Social Communication and Information Science Faculty Member. С. 279–280.
Паздерська Р. Класифікація віртуальних спільнот, Вісник Хмельницького національного університету. Вип. 293, № 1, С. 37–45.
Лозовська К. С. Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства. Публічне управління та митне адміністрування. 2019. С. 203–211.
Johansson K. M., Raunio T. Centralizing Government Communication? Evidence from Finland and Sweden. Politics & Policy. 2020. Vol. 48. № 6. P. 1138–1160. URL: https://doi.org/ 10.1111/polp.12370
Communication of the Public Authorities and Self-Governmental Organizations: Challenges of the Digital Society / V. Orlov et al. SHS Web of Conferences. 2021. Vol. 100. P. 03009. URL: https://doi.org/10.1051/shsconf/202110003009