PR-стратегія як вектор побудови репутаційного образу сучасної організації
Ключові слова:
зв’язки з громадськістю, стратегічне планування, комунікація, цільова аудиторія, брендАнотація
У роботі досліджено концептуальні засади формування PR-стратегії як інструменту стратегічного управління репутацією організації. Розкрито етапи її розроблення і функціональне значення в системі маркетингових комунікацій. Визначено переваги впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації PR-стратегії в умовах цифрової трансформації комунікаційного середовища.
Посилання
Губіна А., Нетреба М., Хлєбнікова Т. Сучасні PR-технології у менеджменті організацій. Наукові перспективи. 2021. № 11(17). С. 258–269.
Кому та для чого потрібна PR-стратегія. Perfect PR agency. 30.11.2021. URL: https://perfect-pr.com.ua/komu-ta-dlya-chogo-potribna-pr-strategiya/ (дата звернення: 02.04.2025).
Ляшук Н., Васюра Р. Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т. 6, № 2. С. 398–407.
Терещенко Д. А. Стратегія зв’язків з громадськістю у системі менеджменту організації. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2010. № 32. С. 308–312.