Відгук про товари і послуги як жанр бізнес-комунікації
Ключові слова:
відгук, бізнес-комунікація, маркетинг, клієнтська лояльність, репутація фірмиАнотація
У тезах розглядається феномен відгуку про товари і послуги як окремий жанр бізнес-комунікації. Проаналізовано його основні характеристики, з’ясовано функції, показано вплив на поведінку споживачів і розвиток бізнесу. Окрему увагу приділено проблемі достовірності відгуків і методам їх перевірки. Висвітлено мовні особливості та структуру відгуків, що робить їх ефективним інструментом впливу в цифровому середовищі.
Посилання
Відгуки клієнтів: як збирати, оформлювати та використовувати. SendPulse. 02 грудня 2024 р. URL: https://sendpulse.ua/blog/customer-reviews (дата звернення: 02.04.2025).
Відгуки клієнтів: які вони бувають та приклади оформлення на сторінці. Marketing.link. 22 серпня 2023 р. URL:https://marketing.link/uk/vidguky-kliyentiv-yaki-vonybuvayut-ta-pryklady-oformlennya-na-storinczi/ (дата звернення: 01.04.2025).
Крамаренко П. Факти про відгуки, які ви не знали. CASES. 12 квітня 2024 р. URL: https://cases.media/en/article/fakti-pro-vidguki-yaki-vi-ne-znali (дата звернення: 01.04.2025).
Кашина М. Відгуки клієнтів: як отримувати та опрацьовувати. Promodo. 25 вересня 2024 р. URL: https://www.promodo.ua/blog/vidguki-kliientiv-yak-otrimuvati-ta-opracovuvati (дата звернення: 03.04.2025).
Особливості збору відгуків для онлайн-магазинів і робота з ними. Вебстудія IST. 05 січня 2019 р. URL: https://istec.com.ua/uk/osoblivosti-zboru-vidgukiv-dlya-onlajn-magaziniv-i-robotaz-nimi/ (дата звернення: 02.04.2025).
19 прикладів, як оформити відгуки на сайті під свою нішу + поради, як написати їх правильно. Genius.Space. 7 червня 2024 р. URL: https://genius.space/lab/20-prajmerov-kakoformit-otzyvy-na-sazhte-pod-svoyu-nishu/ (дата звернення: 03.04.2025).