Інтернаціоналізація вищої освіти: основні підходи та можливості

Автор(и)

  • Карина Віталіївна Присяжнюк Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

інтернаціоналізація, вища освіта, академічна мобільність, гомогенізація

Анотація

У роботі висвітлюються основні підходи та можливості інтернаціоналізації вищої освіти, зокрема: навчання за кордоном, мовне стажування, наукове стажування. Представлено аспект комерціалізації як можливість адаптації освітніх програм до ринкових потреб та вимог. Визначено підхід гомогенізації як можливість стандартизації навчальних програм з метою їх уніфікації та відповідності міжнародним стандартам якості.

Посилання

Процеси гомогенізації в підприємницькій освіті: кейс Junior Achievement: вебсайт. URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/08985626.2023.2279171 (дата звернення: 05.04.2023).

Академічна мобільність для аспірантів всіх спеціальностей: вебсайт. URL: https://fsp.kpi.ua/ua/akademichna-mobilnist-dlya-aspirantiv-vsih-spetsialnostej/ (дата звернення: 02.04.2023).

Академічна мобільність для магістрів, аспірантів та викладачів із науковим ступенем: вебсайт. URL: http://surl.li/slwrd (дата звернення: 05.04.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12

Як цитувати

[1]
Присяжнюк , К.В. 2024. Інтернаціоналізація вищої освіти: основні підходи та можливості. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 178-180.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ