Вплив сучасних викликів на мотивацію здобувачів вищої освіти в Україні
Ключові слова:
мотивація, дистанційне навчання, COVID-19, війна в Україні, вища освітаАнотація
У роботі розглянуто вплив пандемії COVID-19 та війни на мотивацію здобувачів вищої освіти в Україні. Аналіз результатів опитування показав, що пандемія та війна негативно вплинули на мотивацію, спричинивши високий рівень байдужості, тривоги, страху та інших симптомів ментального виснаження. Для підвищення мотивації необхідний комплексний підхід, що включає орієнтацію на активне навчання, використання новітніх методів, постійну комунікацію та оптимальне використання технологій ШІ.
Посилання
Жданова О. В. Вплив війни та дистанційної форми навчання на стан здоров’я студентів: за даними соціологічного дослідження. Україна. Здоров’я нації. 2022. С. 95–99.
Лахмотова Ю., Шкараб’юк В., Цапко А. Мотивація до дистанційного навчання студентів вищих закладів освіти в умовах воєнного стану. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 55. Т. 2. С. 196–200.
Верховод Л. І. Мотивація до навчання здобувачів освіти за умов викликів сучасності. In The 22th International scientific and practical conference «Modern theories and improvement of world methods» (June 06–09, 2023). Helsinki, Finland. International Science Group. 2023. P. 374.
Прігунов О. В., Яворська Ю. Л. Інноваційні підходи та інформаційні технології в організаційному забезпеченні освітньої діяльності. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 4. С. 146–155.
Примаченко І. Штучний інтелект в освіті: можливості, виклики та перші кроки великої адаптації. Українська правда. Життя. 04.08.2023. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2023/ 08/4/255650/ (дата звернення: 31.03.2024).