Сучасні стратегії мотивації та стимулювання трудової діяльності персоналу в комунікаційній системі підприємства
Ключові слова:
комунікаційна система, мотивація, стратегії мотивації, стимулювання персоналуАнотація
У сучасному бізнес-середовищі ключовим фактором успіху є ефективна комунікаційна система підприємства, що сприяє обміну інформацією як всередині компанії, так і з зовнішнім середовищем. Зазначається необхідність розвитку стратегій мотивації працівників у контексті цієї системи для досягнення бізнес-цілей та підтримки конкурентоспроможності підприємства. Висвітлюється роль мотивації у досягненні результатів і важливість ефективного обміну інформацією. Розглядається значення комунікацій для управління, підкреслюється їх вплив на рішення керівництва та співпрацю між працівниками. Наводяться стратегії мотивації, спрямовані на підвищення продуктивності та задоволеності персоналу. Розглядаються можливі виклики та перешкоди, пов’язані зі впровадженням комунікаційної системи, та поради щодо їх подолання.
Посилання
Майстренко К. М. Комунікації у діяльності органів публічної влади. Публічне урядування. Київ, 2022. № 1(29). С. 93–98.
Різновиди мотивації персоналу. Електронна система Ок. Кадровик. 08.03.2023. URL: https://kadrovik.isu.net.ua/news/557718-riznovydy-motyvatsiyi-personalu (дата звернення: 03.04.2024).
Прігунов О. В., Флуд Д. В. Поліпшення організації робочого процесу працівників засобами інформаційних технологій і систем. Інформація та соціум. Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2023. С. 119–122.