Роль вебсайта в рекламі та промоції салону краси

Автор(и)

  • Яніна Василівна Миголь Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

вебсайт, промоція, SEO-просування, імідж, бренд

Анотація

У тезах розглядається роль вебсайта в успішній діяльності салону краси. Надаються приклади та поради щодо ефективного використання вебсайта для реклами та просування, зокрема це SEO-просування, акції та спеціальні пропозиції, зворотна комунікація, публікації в блогах та соціальних медіа, а також можливість онлайн-бронювання та мобільну версію сайта.

Посилання

Діб А. Маркетинговий план на одну сторінку. Харків: Vivat, 2020. 144 с.

Муті І. Розробіть позиціонування брендів. Брендинг за 60 хвилин. Харків: Ранок, 2019. С. 208–209.

Ринок салонів краси в Україні: аналітичний огляд. Pro Consulting. 2020. URL: https:// pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynka-salonov-krasoty-v-ukraine-i-snganaliticheskij-obzor

Як правильно відкрити салон краси? Beauty Pro – програма для салону краси. URL: https://beautyprosoftware.com/uk/blog/7-faktov-kotorie-nuzhno-znat/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-10

Як цитувати

[1]
Миголь , Я.В. 2024. Роль вебсайта в рекламі та промоції салону краси. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 61-63.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ