Офіційний сайт ЗВО як засіб його реклами

Автор(и)

  • Борис Олегович Копилов Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

вебсайт, заклад вищої освіти, інтернет-мережа, масова комунікація, цільова аудиторія

Анотація

У дослідженні розглядається роль вебсайта закладу вищої освіти та його функції у рекламі вишу.

Посилання

Закон України «Про рекламу». URL: https://zakononline.com.ua/documents/show/

Головко О. А. Сайт вищого навчального закладу як елемент сучасної масової комунікації. Обрії друкарства. 2019. № 1(7). С. 45–61.

Охоцька А. Вебсайт як новітній засіб комунікації вищого навчального закладу. Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та інновації: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 березня 2015 р. Одеса, 2015. С. 212–216.

Чмир О. О. Інтернет-реклама як основний спосіб просування продукту в сучасних умовах господарювання. Вінниця, 2019. 234 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-10

Як цитувати

[1]
Копилов , Б.О. 2024. Офіційний сайт ЗВО як засіб його реклами. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 56-58.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ