Ефективність радіореклами у цифрову епоху

Автор(и)

  • Сергій Костянтинович Киба Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, м. Київ

Ключові слова:

радіореклама, маркетинг

Анотація

Розглянуто роль радіореклами як важливого інструменту маркетингу в сучасному цифровому світі. Окрема увага приділена діяльності радіостанцій у період повномасштабного вторгнення. Зазначено, що рекламна діяльність на радіо поступово відновлюється, привертаючи більше комерційних рекламодавців.

Посилання

TAVR Media: «Зараз на радіо серед усіх офлайн-медіа – найбільше комерційних рекламодавців». URL: https://detector.media/rinok/article/199853/2022-06-07-tavr-media-zaraz-na-radio-sered-usikh-oflayn-media-naybilshe-komertsiynykh-reklamodavtsiv/ (дата звернення: 11.03.2024).

Гоян О. Я. Основи радіожурналістики і радіоменеджменту: підручн. 3-тє. вид. доп. Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. 272 с.

Ковтун Н. О. Колективний характер комуніканта в аспекті технології продукування радіо реклами. Теле- та радіожурналістика. 2013. Вип. 12. С. 312–318.

Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс як вид комунікативного дискурса. Теле- та радіожурналістика. 2010. Вип. 9. Ч. 2. C. 219–224.

Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти: автореф. дис. … канд. наук із соц. ком.: 27.00.06. Київ, 2010. 16 с.

Офіційний сайт «TAVR Media». URL: https://www.tavrmedia.ua/ (дата звернення: 10.03.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-10

Як цитувати

[1]
Киба , С.К. 2024. Ефективність радіореклами у цифрову епоху. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 46-48.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ