Роль піару у продюсерських центрах
Ключові слова:
піар, продюсерський центр, артист, проєкт, рекламаАнотація
Розглянуто діяльність продюсерського центру; поняття піару; роль піару у продюсерських центрах, що допомагає забезпечити позитивне сприйняття центру як бренду, привертає увагу до його проєктів і продуктів, а також сприяє залученню інвестицій та партнерств з іншими компаніями. Визначено, що ефективний піар сприяє формуванню репутації і створенню сприятливого клімату для співпраці з іншими учасниками ринку.
Посилання
Кобєлєв В. М., Гармаш І. Є. PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку. Вісник Нац. техн. ун-ту «ХПІ». 2011. № 8. С. 172–176.
Манько С. Б. Створення стилю-іміджу артиста в контексті сучасної масової культури (на прикладі українських естрадних виконавців). Культура України. 2017. № 56. С. 170–180.
Рижий І. Б. Особливості планування рекламних кампаній. Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. 2014. № 9. С. 281–287.
Хлистун О. С. PR в шоу-бізнесі: актуальні напрями дослідження. Вісник КНУКіМ. Серія: Мистецтвознавство. 2022. Вип. 46. С. 41–45.
Хлистун О. С. Менеджмент шоу-бізнесу: функціональна специфіка діяльності і проблеми. Science and Education a New Dimension. Economics. 2015. № 1. С. 44–46.
Ястремська О. М., Поклонська Л. С. Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація. Економіка розвитку: наук. журн. 2015. № 2. С. 70–78.