Методика оцінювання ефективності процесу здійснення комунікації відділу кадрів підприємства
Анотація
Головною умовою перетворення комунікації в самостійний інструмент управління організаціями є розробка методів оцінки ефективності комунікаційного процесу для задоволення потреб вітчизняних компаній. Важливо отримати інформацію про ефективний процес спілкування та наявність резервів для підвищення його ефективності через такі причини: рівень розвитку організаційної комунікації впливає на якість та рівень прийняття рішень, а також на здатність компанії успішно взаємодіяти з навколишнім середовищем; до цього часу керівники вітчизняних компаній недооцінювали значення комунікації для успішного здійснення діяльності; необхідні критерії оцінки результатів заходів щодо вдосконалення комунікаційного процесу. Отже, найважливішим питанням управління комунікаціями є розробка комплексного методу оцінки, який пов’язує комунікацію з потребами корпоративного стратегічного розвитку. Це завдання вважається одним із найскладніших завдань у галузі управління комунікаціями.
Посилання
Андерсен Б. Бизнес-процессы. Инструменты для совершенствования. Москва: РИА «Стандарты и качество», 2007. 272 с.
Кверк Б. Создавая связи. Внутрикорпоративные коммуникации в бизнес-стратегии. Москва: Вершина, 2016. 416 с.
Маслов Д. В. Малый бизнес: японский путь к успеху. Москва: ДМК-Пресс, 2005.
Пушак Я. Я. Соціально-економічний розвиток і безпека України: стан та перспективи. Львів: Ліга-Прес, 2018. 212 с.
Грищук А., Семенишин В. Методики оцінки ефективності комунікацій в системі менеджменту. Вісник Львівського національного університету імені Івана Франка. Львів, 2010. Вип. 43. С. 184–196.