Конфлікти в організації як безпосередній вияв спілкування: способи конструктивного їх вирішення

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Машталяр Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У будь-якій сфері діяльності іноді виникають непорозуміння, розбіжності у поглядах, інтересах чи прагненнях, які суперечать позиції співрозмовника. Це явище називають конфлікт – взаємне зіткнення протилежно спрямованих цілей, інтересів, мотивів поведінки, життєвих переконань. Він може виникати не тільки у групі людей, а й у свідомості однієї конкретної людини. Найчастіше конфліктні ситуації виникають під час суспільної діяльності в певному колективі. Наприклад, у повсякденному студентському житті у процесі реалізації проєкту або будь-якої роботи в групах. Конфліктні ситуації виникають як в горизонтальній площині, так і у вертикальній, наприклад у вигляді конфлікту керівник-підлеглий / підлеглі.

Посилання

Куценко Л., Ржевський Г. Корисні поради щодо вирішення конфліктів в умовах перебування на карантині. Київ, 2020. URL: https://nubip.edu.ua/node/76249 (дата звернення: 23.03.2021).

Томас К., Килманн Р. Методика Томаса–Килманна на выявление ведущего поведения в конфликтной ситуации. URL: https://nekrasovspb.ru/doc/18tomas-kilmen.pdf (дата звернення: 23.03.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-07

Як цитувати

[1]
Машталяр , І.О. 2024. Конфлікти в організації як безпосередній вияв спілкування: способи конструктивного їх вирішення. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 41-43.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ СВІТІ