Поліфункційність комп’ютерних ігор в інформаційному суспільстві
Keywords:
комп’ютерні ігри, поліфункційність, освіта, соціалізація, терапія, професійна підготовка, культураAbstract
У тезах досліджено поліфункційність комп’ютерних ігор в інформаційному суспільстві. Проаналізовано їх еволюцію та реалізацію освітньої, соціалізаційної, терапевтичної, професійної й культурної функцій, розкрито потенціал для розвитку когнітивних здібностей, соціальних зв’язків, реабілітації та професійної підготовки. Окреслено ризики та актуальність міждисциплінарних студій для оптимізації позитивного впливу комп’ютерних ігор.
References
Ігри на межі: Ввід позитивного впливу до ризиків залежності. Mind Score. 31 жовтня 2024 р. URL: https://mindscope.biz.ua/igry-na-mezhi-vid-pozytyvnogo-vplyvu-do-ryzykiv-zalezhnosti/ (дата звернення: 18.03.2025).
Комп’ютерні ігри як важливий фактор формування життєвих навичок. Освіта.ua. 20 лютого 2012 р. URL: https://osvita.ua/vnz/reports/psychology/28614/ (дата звернення: 13.03.2025).
Ляшенко Анна. Як ігри змінюють освіту. EdEra blog. 06 жовтня 2017 р. URL: http://blog.ed-era.com/igry/ (дата звернення: 10.03.2025).
Наслідки азартних та комп’ютерних ігор. Медичний центр рефлекс. URL: https://reflexcentre.com.ua/services/pozbavlenya-igrovoi-zalezchnosty/naslidki-azartnikh-ta-komp-yuternikh-igor/ (дата звернення: 08.03.2025).
Савчук Тетяна. Що таке кіберспорт та як ця культура розвинена в Україні. Радіо Свобода. 26 квітня 2018 р. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/29189982.html (дата звернення: 11.03.2025).