Медіаіндикатори та медіамоніторинг як кількісні методи оцінки ефективності стратегічних комунікацій та інформаційного простору

Authors

  • Вікторія Сергіївна Вакула Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Keywords:

інформаційна кампанія, ефективність комунікації, медіаіндикатори, медіамоніторинг

Abstract

Тези розкривають дефініцію понять «медіаіндикатори» та «медіамоніторинг» і пояснюють їх як кількісні методи оцінки якості проведення інформаційних кампаній. Описано етапи розроблення та проведення інформаційних кампаній, а також групи, на які поділяються медіаіндикатори. Наведено приклад використання системи медіамоніторингу Semantrum у Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної військової адміністрації.

References

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 жовтня 2021 р. «Про Стратегію інформаційної безпеки»: Указ Президента України від 28.12.2021 № 685/2021. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/685/2021#n14

Методичний посібник «Методологія вимірювання та оцінки стратегічних комунікацій» для державних службовців. spravdi.gov.ua. 02.12.2023. URL: https://spravdi.gov.ua/metodychnyj-posibnyk-metodologiya-vymiryuvannya-ta-oczinky-strategichnyh-komunikaczij-dlya-derzhavnyh-sluzhbovcziv/

Semantrum. URL: https://support.semantrum.com/portal/uk/kb/semantrum

Published

2025-06-14

How to Cite

[1]
Вакула , В.С. 2025. Медіаіндикатори та медіамоніторинг як кількісні методи оцінки ефективності стратегічних комунікацій та інформаційного простору. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2025), 160-162.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ