Роль соцмереж у пропагуванні діяльності бібліотек

Authors

  • Віра Тарасівна Поберейко Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Keywords:

бібліотека, соціальні мережі, рекламна діяльність, цифровізація, інтернет-маркетинг

Abstract

У тезах показано значення соціальних мереж у популяризації діяльності бібліотек. Розглянуто особливості використання популярних віртуальних платформ (інстаграм, фейсбук, твітер, телеграм та TikTok) для комунікації з читачами, просування послуг книгозбірень і розширення цільової аудиторії. Наведено приклади успішного використання TikTok бібліотеками.

References

Антонюк О. Ю. Популяризація бібліографічної продукції як важливий складник рекламно-інформаційної діяльності бібліотек. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 3. С. 42–48.

Биркович Т. І., Морозова Я. А. Особливості використання соціальних мереж для просування бібліотечних ресурсів. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 1. С. 56–62.

Бібліотеки України: осередки культурного надбання. Міністерство культури та стратегічних комунікацій України. 27.05.2024. URL: https://mcsc.gov.ua/news/bibliotekyukrayiny-oseredky-kulturnogo-nadbannya (дата звернення: 27.03.2025).

Булахова Г. І. Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечної діяльності. Міжнародна наукова конференція «Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів». 2013. URL: http://conference.nbuv.gov.ua/report/view/id/97 (дата звернення: 28.03.2025).

Ватсонвільська публічна бібліотека. URL: https://www.tiktok.com/@watsonvillelibrary?_t=ZM-8v5rA9qBLC1&_r=1 (дата звернення: 29.03.2025).

Гранчак T., Скітер T. Інтернет-маркетинг у діяльності бібліотек України. Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук. 2019. № 4. С. 36–55. DOI: 10.31866/2616- 7654.4.2019.187817.

Грет М. Я. Реклама бібліотек у блогах. Бібліотечний вісник. Київ: НБУВ, 2015. № 1. С. 52–57.

Недошитко І., Біловус Л., Вількова Т. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки. Вісн. Кн. палати. 2023. № 1. С. 41–42.

Ростовцев С. С. Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек. Вісник Книжкової палати. 2015. № 11(232). С. 29–31.

ЦБС «Фортеця». URL: https://www.tiktok.com/@cbs_fort?_t=ZM-8v5rELkEoUg&_r=1 (дата звернення: 29

Published

2025-06-13

How to Cite

[1]
Поберейко , В.Т. 2025. Роль соцмереж у пропагуванні діяльності бібліотек. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2025), 126-129.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 4. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ