Соціальні мережі як ефективний засіб формування іміджу бібліотеки
Keywords:
бібліотека, соціальні мережі, імідж, контентAbstract
У тезах розглянуто використання соціальної мережі YouTube як важливого засобу формування іміджу бібліотеки на прикладі провідної вітчизняної публічної книгозбірні – Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого. Зазначено, що соціальні мережі – це не лише спосіб обміну та поширення інформації, але й потужний інструмент для формування позитивного та впливового іміджу бібліотеки.
References
Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа. Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2015 року). URL: https://core.ac.uk/download/pdf/132414137.pdf (дата звернення: 05.04.2025).
Імідж сучасної бібліотеки: метод.-практ. реком. / Упр. культури, туризму і курортів Хмельниц. облдержадмін.; Хмельниц. ОУНБ ім. М. Островського. Хмельницький, 2011. 25 с. URL: http://www.ounb.km.ua/vidanya/2011/imidzh_bib.pdf (дата звернення: 01.04.2025).
Яворська Т. Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання. Вісник книжкової палати. Київ, 2023. № 4. С. 21–27. URL: https://libkor.com.ua/storage/ php/periodic_theme_files/socialni_merezhi_bibliotek.pdf (дата звернення: 05.04.2025).
НБУ ім. Ярослава Мудрого. URL: https://surl.li/ntacie (дата звернення: 03.04.2025).
Як використовувати відео для онлайн-навчання?! 2024. URL: https://surl.li/hiyptj (дата звернення: 03.04.2025).