Персонал-технології як інструмент формування HR-бренду компанії на ринку праці
Keywords:
HR-бренд, персонал-технології, імідж компанії, корпоративна культураAbstract
У роботі розглянуто функціональні характеристики та чинники формування HR-бренду; виокремлено основні напрями застосування персонал-технологій; обґрунтовано доцільність упровадження HR-брендингу для посилення привабливості іміджу роботодавця на ринку праці.
References
Мокіна С. М. Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 6(1). С. 189–196.
Писаревська Г. І., Аграмакова Н. В., Семенченко А. В. HR-брендинг як складова бізнес-стратегії підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2019. № 33. С. 176–181.
Сметанюк О. А., Вітюк А. В., Мукоід Д. Д. Місце і значення сучасних персонал-технологій при побудові HR-бренду вітчизняних організацій. Ефективна економіка. 2021. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8498 (дата звернення: 04.04.2025).
Хитра О. В. Особливості застосування технологій HR-брендингу на сучасному підприємстві. Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка». 2018. Т. 23, вип. 8. С. 145–154.