Способи популяризації інтернет-магазинів у соціальних мережах

Authors

  • Ірина Володимирівна Деркевич Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль

Keywords:

соціальні мережі, інтернет-магазин, продажі, просування товару, реклама

Abstract

Розглянуто питання рекламування інтернет-магазинів у соціальних мережах, що дає змогу компаніям залучати нових клієнтів, збільшувати продажі, підтримувати бренд; визначено ефективні методи і стратегії популяризації магазинів у соціальних мережах із метою охоплення більшої цільової аудиторії.

References

Леоненко К. Р. Instagram як інструмент інтернет-маркетингу. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених. 23–24 квітня 2023 року. Харків: Видавництво ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2021. С. 239–243. URL: https://econom.karazin.ua/upim/4n7nR9gC.pdf#page=239 (дата звернення: 20.03.2024).

Трояновська Т. І., Савицька Л. А., Тарануха В. Ю. Методи та засоби популяризації комерційних вебресурсів. Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. Вінниця: ВНТУ, 2017. № 39. С. 23–30. URL: https://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/673/419 (дата звернення: 25.03.2024).

Aaker D. A. Managing Brand Equity. The Free Press, New York, 1991. URL: https://www.academia.edu/38495140/Managing_Brand_Equity_David_A_Aaker (дата звернення: 29.03.2024).

Kotler P., Roberto E. Social Marketing: Strategies for Changing Public Behavior. Free Press, New York, 1989. P. 401. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=3032202 (дата звернення: 29.03.2024).

Що таке SMO? SendPulse UA. URL: https://sendpulse.ua/support/glossary/smo (дата звернення: 26.03.2024).

Published

2024-06-10

How to Cite

[1]
Деркевич , І.В. 2024. Способи популяризації інтернет-магазинів у соціальних мережах. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Jun. 2024), 34-36.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ