Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
Abstract
Сьогодні конкуренція між підприємствами, фірмами та організаціями все більше спирається на інформаційну діяльність, зокрема у сфері маркетингу. Діяльність відділу маркетингу на підприємстві ґрунтується на роботі з інформацію, й вона в умовах інформатизації суспільства дуже ускладнилася з огляду не тільки на збільшення обсягів цієї інформації, але й формування інформаційного простору нової якості. Дійсно, традиційні канали й форми розповсюдження маркетингової інформації доповнилися новими, що існують в Глобальній мережі, ба більше, саме там отримують найбільші можливості для розвитку. І саме від наявності знань щодо нового інформаційного простору та грамотного оперування даними залежить місце компанії на відповідному ринку. Отже, фахівці з маркетингу повинні бути забезпечені всією необхідною для своєї діяльності інформацією. Та в сучасних умовах цього можна досягти лише в рамках організаційно виокремленого виду професійної діяльності – інформаційної діяльності, функцією якої і є інформаційне забезпечення фахівців, що займаються власне маркетинговою діяльністю. Варто зазначити, що теорія інформаційної діяльності вже є досить розробленою й містить чіткі орієнтири щодо її здійснення.