Застосування систем електронного документообігу у роботі органів державної влади
Abstract
Основним джерелом ухвалення управлінських рішень для якісної реалізації державної політики є достовірна та повна задокументована інформація про діяльність усіх державних органів. Оперативне отримання такої інформації на сьогодні можливе лише за допомогою сучасних інформаційно-телекомунікаційних технологій. Ефективність управління державних органів у сучасних умовах значною мірою залежить від вирішення завдань оперативного створення електронних документів, контролю за їхнім виконанням, від організації збереження, а також пошуку і використання [1]. Електронний документообіг дає змогу суттєво підвищити ефективність роботи, можливість скоротити часові витрати на розв’язання задач, пов’язаних із діяльністю державних органів. Автоматичний контроль виконання документів підвищує якість роботи виконавців, робить результати підготовки документів більш прогнозованими і керованими.
References
Радченко С. В. Особливості систем електронного документообігу у державних органах України. URL: https://old-tsdea.archives.gov.ua/pdf/18.pdf (дата звернення: 20.03.2021).
Що таке електронний документообіг і для чого він потрібен? URL: https://dinn.com.ua/articles/what-is-docflow (дата звернення: 20.03.2021).
Інформаційні системи і технології в управлінні організацією. URL: https://pidru4niki.com/74248/informatika/sistema_elektronnogo_dokumentoobigu (дата звернення: 20.03.2021).
Система автоматизації документообігу. URL: https://cutt.ly/WcybK5H (дата звернення: 20.03.2021).
Сучасні тенденції електронного документообігу. URL: https://sites.google.com/ site/elektrdokumentoobig/normativno-pravova-baza (дата звернення: 20.03.2021).
Копняк К. В. Електронний документообіг в публічному управлінні: проблеми впровадження, переваги та перспективи. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/pdf/10_2020/37.pdf (дата звернення: 20.03.2021).