Проблеми адаптації студентів першого курсу до навчання у ЗВО
Abstract
Адаптація – це процес пристосування до нових умов, правил, до оточення. Адаптація є складним та тривалим процесом, який тісно пов’язаний з подоланням проблем, які виникають у першокурсника з початком навчання. Успішна адаптація забезпечує подальший особистісний розвиток студента, його професійних вмінь, соціалізацію в новому оточенні.
References
Hrehová D. Some metodické, odborné a všeobecné problémy akademickej a profesnej adaptácie študentov technickej univerzity. Vol. 3. Nie. 2. 2015. Str. 32–36. URL: http://www.grantjournal.com/issue/0302/PDF/0302hrehova.pdf
Байбекова Л. О. Педагогічні основи адаптації студентів молодших курсів до подальшого навчання у ВНЗ. Гуманітарний вісник ДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Київ: Гнозис, 2013. С. 148–154.
Бохонкова Ю. О. Соціально-психологічна адаптація першокурсників до умов вищих навчальних закладів: монографія Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. Луганськ, 2011. 199 c.
Варій М. Й. Загальна психологія: підр. для студ. вищ. навч. закл. 3-тє вид. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 1 007 с. ISBN 978-966-364-817-0
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник. 3-тє вид., випр. й доповн. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. С. 121.
Погоріла І. Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчальної і професійної діяльності. Науково-методичний журнал «Неперервна професійна освіта: теорія і практика». 2008. № 1. С. 185–189.
Спіріна Т. П. Адаптація першокурсників до умов вищого навчального закладу як соціально-педагогічна проблема. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/4195/ 1/T_SPIRINA_NP_1_KSP%26SR_IL.pdf
Столярчук О. А. Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. 2016. № 25. С. 100–105.