Роль PR у соціально-комунікаційній діяльності бібліотеки
Abstract
Особливої актуальності для українського суспільства сьогодні набувають зв’язки з громадськістю (PR), що пов’язано зі стрімким поширенням принципів ринкової економіки на сфери соціокультурної діяльності. Так, перевага надається економічним методам управління, що має безпосередньо стосується й бібліотечної справи. Здійснення PR-діяльності публічної бібліотеки сприяє інформуванню різних верств населення про бібліотечну роботу, можливості книжкових фондів, бібліотечно-інформаційні послуги тощо.
References
Королько В. Г. Основи паблик рілейшнз / НАН України, Ін-т соціології. Київ, 1997. 334 с.
Матвеев М. Ю. Имидж библиотек как социокультурный феномен: монография. СПб., 2009. 444 с.
Невзлин Л. Б. Паблик рилейшнз. Кому это нужно? Москва: Экономика, 2013. 222 с.
Парыгин Б. Д. Основы социально-психологической теории. Москва: Мысль, 1971. 352 с.
Тітова Н. Роль і місце публічних бібліотек у побудові інформаційного суспільства: окремі аспекти, досвід та першочергові завдання. Бібліотечна планета. 2008. № 3. C. 11.