Особливості формування особистого бренду в мережі «Інстаграм»

Authors

  • Тетяна Петрівна Блажієвська Національний університет «Острозька академія», м. Острог

Abstract

Поняття бренду та його формування привертає все більше уваги науковців і широкої аудиторії, адже з цим суспільство зіштовхується щодня. Доступ до глобальної мережі «Інтернет», наявність різноманітних соціальних мереж, месенджерів та додатків для спілкування зумовило величезний ажіотаж навколо блогерства. Попри те, що значна частина користувачів соцмереж регулярно взаємодіє з інфлюенсерами, все ще залишається багато невизначеності щодо поняття особистого бренду, ролі соціального медіамаркетингу у формуванні та просуванні персональних брендів. Отже, основною метою дослідження є визначення характеристики формування особистого бренду у мережі «Інстаграм».

References

Балук Н. Р., Бук Л. М., Вовчанська О. М. та ін. Комунікації у створенні персонального бренда. Підприємництво і торгівля. 2018. Вип. 23. С. 111–119.

Біловодська О. А., Пузікова М. В. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. С. 67–74.

Котлер Ф., Рейн И., Хэмлин М. и др. Персональный брендинг. Технология достижения личной популярности. Москва: Grebennikov, 2008. 396 с.

Лобовікова О. О., Мельніков А. С. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства. Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Вип. 5. С. 154–160.

Пітерова А. Ю. Основні інструменти просування аккаунту в Insтаgrам. Наука. Суспільство. Держава. 2019. № 3. С. 157–164.

American Marketing Association. Marketing Dictionary. URL: https://marketingdictionary.org/ (дата звернення: 03.04.2022).

Casaló L., Flavián C., Ibáñez-Sánchez S. Influencers on Instagram: Antecedents and consequences of opinion leadership. Science Direct. 2018. URL: https://www.sciencedirect.com/ science/article/pii/S0148296318303187# (дата звернення: 25.03.2022).

Katz E., Lazarsfeld P. F. Personal Influence. The Part Played by People in the Flow of Mass Communication. New York: Free Press. 2019. URL: https://www.researchgate.net/publication/ 328078453_KatzLazarsfeld_1955_Personal_Influence (дата звернення: 11.02.2022).

Published

2024-03-04

How to Cite

[1]
Блажієвська , Т.П. 2024. Особливості формування особистого бренду в мережі «Інстаграм». Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Mar. 2024), 54-56.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ СВІТІ