Використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності
Abstract
Сьогодні у суспільстві інформаційні технології використовуються в управлінні організаціями багатьох типів, застосовуються в усіх сферах виробництва. Найбільш виразно і чітко переваги інформаційних технологій помітно у практиці управління комерційних організацій. У сучасному суспільстві неможливо вирішувати задачі з великою кількістю кореляційних параметрів, використовуючи класичні способи без застосовування інформаційних технологій, спеціалізованих програмних продуктів аналізу, телекомунікаційних систем, моделювання, прогнозування.
References
Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/ 82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu (дата звернення: 08.04.2022).
Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: навч. посіб.; 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: КНЕУ, 2003. 460 с.
Інформаційні технології у маркетингу. URL: http://global-national.in.ua/archive/6-2015/75.pdf
Використання інформаційних систем в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2019/172.pdf (дата звернення: 08.04.2022).