Візуалізація вебсайтів ЗВО
Abstract
Мета нашої роботи – здійснити аналіз вебдизайну сайтів ЗВО та дослідити вплив кольорової гами на його відвідувачів.
References
Забарна Е. М., Соловьева Е. Ю. Система та критерії маркетингового аналізу сайтів вищих навчальних закладів. Ефективна економіка. 2013. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ efek_2013_1_47 (дата звернення: 28.03.2022). 40
Махнуша С. М., Косолап Н. Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 2. С. 95–104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12 (дата звернення 30.03.2022).
Мокшанцев Р. Психологія реклами. Москва: Інфра-М, 2009. 282 с.
Сінельниченко Ю. В., Дубрівна А. П. Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної реклами. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Технічні науки. 2015. № 3. С. 277–281. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ vknutdtn_2015_3_41 (дата звернення 29.03.2021).
Якуніна І. К. Шрифт та колір як важливі елементи дизайну веб-сайтів: комунікативний аспект. Культура і сучасність. 2018. № 2. С. 320–326. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_ 2018_2_58 (дата звернення 28.03.2022).