Соціальні мережі в роботі наукової бібліотеки

Authors

  • Світлана Іванівна Яковишенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Соціальні мережі – це спільноти людей у мережі Інтернет зі схожими інтересами, що обмінюються повідомленнями, діляться інформацією та займаються спільною діяльністю. Зв’язок здійснюється за допомогою внутрішньої пошти або сервісів миттєвого обміну повідомленнями (чат). Першою соціальною мережею вважається створений у 1995 р. у США портал Classmates.com. Офіційним початком буму соціальних мереж прийнято вважати 2003–2004 рр., коли були запущені MySpace та Facebook, найбільш популярною з яких згодом стала Facebook. Не менш популярними у світі є сервіси Twitter, TikTok тощо.

References

Соціальні мережі та бібліотеки. URL: https://libenc.korolenko.kharkov.com/informatsiini-tekhnolohii/sotsialni-merezhi-ta-biblioteky (дата звернення 04.04.2023).

Yavorska T., Prihunov O., Syerov Y. Libraries in Social Networks: Opportunities and Presentations. International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN–2019). Lviv, Ukraine, May 16–17, 2019. P. 242–251. URL: https://ceurws.org/Vol-2392 (дата звернення 04. 04. 2023).

Представництво бібліотеки у соціальних мережах. URL: http://surl.li/zrkw (дата звернення 06.04.2023).

Соціальна мережа Facebook в роботі наукової бібліотеки. URL: http://surl.li/pmik (дата звернення 06.04.2023).

Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс. URL: http://surl.li/hgppl (дата звернення 05.04.2023).

Published

2024-03-02

How to Cite

[1]
Яковишенко , С.І. 2024. Соціальні мережі в роботі наукової бібліотеки. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Mar. 2024), 89-91.

Issue

Section

СЕКЦІЯ 3. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ