Соціальні мережі в роботі наукової бібліотеки
Abstract
Соціальні мережі – це спільноти людей у мережі Інтернет зі схожими інтересами, що обмінюються повідомленнями, діляться інформацією та займаються спільною діяльністю. Зв’язок здійснюється за допомогою внутрішньої пошти або сервісів миттєвого обміну повідомленнями (чат). Першою соціальною мережею вважається створений у 1995 р. у США портал Classmates.com. Офіційним початком буму соціальних мереж прийнято вважати 2003–2004 рр., коли були запущені MySpace та Facebook, найбільш популярною з яких згодом стала Facebook. Не менш популярними у світі є сервіси Twitter, TikTok тощо.
References
Соціальні мережі та бібліотеки. URL: https://libenc.korolenko.kharkov.com/informatsiini-tekhnolohii/sotsialni-merezhi-ta-biblioteky (дата звернення 04.04.2023).
Yavorska T., Prihunov O., Syerov Y. Libraries in Social Networks: Opportunities and Presentations. International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN–2019). Lviv, Ukraine, May 16–17, 2019. P. 242–251. URL: https://ceurws.org/Vol-2392 (дата звернення 04. 04. 2023).
Представництво бібліотеки у соціальних мережах. URL: http://surl.li/zrkw (дата звернення 06.04.2023).
Соціальна мережа Facebook в роботі наукової бібліотеки. URL: http://surl.li/pmik (дата звернення 06.04.2023).
Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс. URL: http://surl.li/hgppl (дата звернення 05.04.2023).