Особливості організації проведення промоакцій у бібліотеці
Abstract
Сучасна бібліотека є багатофункціональною і має різноманітні функції, які відображаються в різних заходах та програмах для різних груп людей. До того ж бібліотека є місцем, де люди можуть зустрічатися та обмінюватися ідеями, ділитися досвідом, розмовляти про книги та на інші теми. Наприклад, у бібліотеці можуть проводитися лекції, семінари, дискусії, круглі столи та інші заходи, пов’язані з широкими темами. До того ж бібліотеки організовують культурні заходи, як-от виставки картин, концерти та інші події, які залучають громадськість і роблять бібліотеку центром культурного життя.
References
Гриневич В. В. Промоакції в бібліотеках: технології та інструменти. Київ: КНЕУ, 2014.
Кравченко О. Б. Маркетинг в бібліотеці: теорія і практика. Київ: Видавничий дім «Слово», 2016.
Марковець О. В., Мартинюк К. В., Таланчук Д. О. Інформаційне забезпечення популяризації сільських бібліотек. Вісник Харківської державної академії культури. 2022. Вип. 61. С. 40–49.
Таланчук Д. О., Марковець О. В. Розробка комплексу заходів із популяризації Instagram-сторінки. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Технічні науки. 2022. № 1(305). С. 90–95.
Шевченко О. В. Промоакції в бібліотеках. Київ: Лібра Україна, 2012.
Білущак Т. М., Радковець О. І. Буктрейлер як мультимедійна реклама в популяризації книги автором в середовищі Інтернет. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2021. Т. 32(71). № 1, ч. 3. С. 247–252.