Соціальні мережі як ефективний засіб формування іміджу бібліотеки

Автор(и)

  • Валерія Володимирівна Пікалова Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

бібліотека, соціальні мережі, імідж, контент

Анотація

У тезах розглянуто використання соціальної мережі YouTube як важливого засобу формування іміджу бібліотеки на прикладі провідної вітчизняної публічної книгозбірні – Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого. Зазначено, що соціальні мережі – це не лише спосіб обміну та поширення інформації, але й потужний інструмент для формування позитивного та впливового іміджу бібліотеки.

Посилання

Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа. Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2015 року). URL: https://core.ac.uk/download/pdf/132414137.pdf (дата звернення: 05.04.2025).

Імідж сучасної бібліотеки: метод.-практ. реком. / Упр. культури, туризму і курортів Хмельниц. облдержадмін.; Хмельниц. ОУНБ ім. М. Островського. Хмельницький, 2011. 25 с. URL: http://www.ounb.km.ua/vidanya/2011/imidzh_bib.pdf (дата звернення: 01.04.2025).

Яворська Т. Соціальні мережі бібліотек як ефективний інструмент промоції книг і читання. Вісник книжкової палати. Київ, 2023. № 4. С. 21–27. URL: https://libkor.com.ua/storage/ php/periodic_theme_files/socialni_merezhi_bibliotek.pdf (дата звернення: 05.04.2025).

НБУ ім. Ярослава Мудрого. URL: https://surl.li/ntacie (дата звернення: 03.04.2025).

Як використовувати відео для онлайн-навчання?! 2024. URL: https://surl.li/hiyptj (дата звернення: 03.04.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

[1]
Пікалова , В.В. 2025. Соціальні мережі як ефективний засіб формування іміджу бібліотеки. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 123-126.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 4. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ