PR-стратегія як вектор побудови репутаційного образу сучасної організації

Автор(и)

  • Віталіна Євгеніївна Молдавець Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

зв’язки з громадськістю, стратегічне планування, комунікація, цільова аудиторія, бренд

Анотація

У роботі досліджено концептуальні засади формування PR-стратегії як інструменту стратегічного управління репутацією організації. Розкрито етапи її розроблення і функціональне значення в системі маркетингових комунікацій. Визначено переваги впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації PR-стратегії в умовах цифрової трансформації комунікаційного середовища.

Посилання

Губіна А., Нетреба М., Хлєбнікова Т. Сучасні PR-технології у менеджменті організацій. Наукові перспективи. 2021. № 11(17). С. 258–269.

Кому та для чого потрібна PR-стратегія. Perfect PR agency. 30.11.2021. URL: https://perfect-pr.com.ua/komu-ta-dlya-chogo-potribna-pr-strategiya/ (дата звернення: 02.04.2025).

Ляшук Н., Васюра Р. Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т. 6, № 2. С. 398–407.

Терещенко Д. А. Стратегія зв’язків з громадськістю у системі менеджменту організації. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2010. № 32. С. 308–312.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

[1]
Молдавець , В.Є. 2025. PR-стратегія як вектор побудови репутаційного образу сучасної організації. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 58-60.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ