Персонал-технології як інструмент формування HR-бренду компанії на ринку праці

Автор(и)

  • Софія Андріївна Братчун Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

HR-бренд, персонал-технології, імідж компанії, корпоративна культура

Анотація

У роботі розглянуто функціональні характеристики та чинники формування HR-бренду; виокремлено основні напрями застосування персонал-технологій; обґрунтовано доцільність упровадження HR-брендингу для посилення привабливості іміджу роботодавця на ринку праці.

Посилання

Мокіна С. М. Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 6(1). С. 189–196.

Писаревська Г. І., Аграмакова Н. В., Семенченко А. В. HR-брендинг як складова бізнес-стратегії підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2019. № 33. С. 176–181.

Сметанюк О. А., Вітюк А. В., Мукоід Д. Д. Місце і значення сучасних персонал-технологій при побудові HR-бренду вітчизняних організацій. Ефективна економіка. 2021. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8498 (дата звернення: 04.04.2025).

Хитра О. В. Особливості застосування технологій HR-брендингу на сучасному підприємстві. Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка». 2018. Т. 23, вип. 8. С. 145–154.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-12

Як цитувати

[1]
Братчун , С.А. 2025. Персонал-технології як інструмент формування HR-бренду компанії на ринку праці. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 35-38.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ