Ефективність радіореклами у цифрову епоху
Ключові слова:
радіореклама, маркетингАнотація
Розглянуто роль радіореклами як важливого інструменту маркетингу в сучасному цифровому світі. Окрема увага приділена діяльності радіостанцій у період повномасштабного вторгнення. Зазначено, що рекламна діяльність на радіо поступово відновлюється, привертаючи більше комерційних рекламодавців.
Посилання
TAVR Media: «Зараз на радіо серед усіх офлайн-медіа – найбільше комерційних рекламодавців». URL: https://detector.media/rinok/article/199853/2022-06-07-tavr-media-zaraz-na-radio-sered-usikh-oflayn-media-naybilshe-komertsiynykh-reklamodavtsiv/ (дата звернення: 11.03.2024).
Гоян О. Я. Основи радіожурналістики і радіоменеджменту: підручн. 3-тє. вид. доп. Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2008. 272 с.
Ковтун Н. О. Колективний характер комуніканта в аспекті технології продукування радіо реклами. Теле- та радіожурналістика. 2013. Вип. 12. С. 312–318.
Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс як вид комунікативного дискурса. Теле- та радіожурналістика. 2010. Вип. 9. Ч. 2. C. 219–224.
Ковтун Н. О. Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти: автореф. дис. … канд. наук із соц. ком.: 27.00.06. Київ, 2010. 16 с.
Офіційний сайт «TAVR Media». URL: https://www.tavrmedia.ua/ (дата звернення: 10.03.2023).