Тьютор як елемент системи адаптації студентів

Автор(и)

  • Ульяна Романівна Ковальчук Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

Анотація

У сучасному світі наставником прийнято називати тьютора, який уже став освітнім трендом. Допомога студентам у розвитку, у виявленні проблем чи переваг є вкрай важливою. Адже саме робота над помилками, робота над розвитком особистості, пояснення цілей чи завдань полягає на тьютора, який завжди зможе знайти правильний підхід і правильне рішення.
Тьютор – це той, хто допоможе знайти самого себе, призначення студента, завжди скерує в правильному руслі, і завжди прагне, щоб його «підопічний» завжди розвивався та вдосконалювався. Тьютор – це мотиватор, який вміє знайти правильний підхід до студента, це людина, яка завжди на зв’язку та намагається завжди допомогти вирішити проблему, яка виникає у студента. Тьютор – це наставник для студента, який супроводжує його від початку вступу та до закінчення університету. Навіть після закінчення навчального закладу можна звернутися до свого наставника за порадою, адже зазвичай наставник (тьютор) для студента завжди залишається найкращим другом та порадником. Це людина, яка допомагає стати самостійним і не боятися долати труднощі.

Посилання

Акініна Н. І. Тьюторство як технологія. Освіта. 2016 № 6. 13 квітня (№ 13–14).

Байгулова Н. В. Тьютор як спеціаліст з педагогічного супроводу дітей, які мають обмежені можливості здоров’я. Проблеми сучасної педагогічної освіти. 2019. № 53-5. С. 38–44.

Беспалова Г. Тьюторський супровід школяра: організаційні форми та освітні ефекти. Управління освітою. 2020. № 4. С. 83–92.

Власенко В. О. Тьютори вийшли на стежку знань. Народна освіта. 2020. № 5.С. 140–146.

Гузєєв В. В. Тьютор у школі: керівництво, супровід, підтримка. Народна освіта. 2012. № 4. С. 213–222.

Іванов А. В. Роль тьютора у процесі індивідуального освіти учня. Шкільні технології. 2009. № 3. С. 109–116.

Карпенкова І. В. Робота тьютора в інклюзивній початковій школі. Управління Початковою школою. 2019. № 12. С. 58–64.

Марковець О. В., Ковальчук У. Р. Використання соціальних мереж для залучення студентів-першокурсників до інформаційного простору ЗВО. Інформація, комунікація, суспільство–2021: матеріали 10-ої Міжнародної наукової конференції ICS–2021 (Львів, 20–22 травня 2021 р.). 2021. C. 31–32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-05

Як цитувати

[1]
Ковальчук , У.Р. 2024. Тьютор як елемент системи адаптації студентів. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 73-75.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 4. СТРАТЕГІЯ І ПРІОРИТЕТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ