Використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності

Автор(и)

  • Андрій Валерійович Мізецький Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Сьогодні у суспільстві інформаційні технології використовуються в управлінні організаціями багатьох типів, застосовуються в усіх сферах виробництва. Найбільш виразно і чітко переваги інформаційних технологій помітно у практиці управління комерційних організацій. У сучасному суспільстві неможливо вирішувати задачі з великою кількістю кореляційних параметрів, використовуючи класичні способи без застосовування інформаційних технологій, спеціалізованих програмних продуктів аналізу, телекомунікаційних систем, моделювання, прогнозування.

Посилання

Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidru4niki.com/ 82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu (дата звернення: 08.04.2022).

Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: навч. посіб.; 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: КНЕУ, 2003. 460 с.

Інформаційні технології у маркетингу. URL: http://global-national.in.ua/archive/6-2015/75.pdf

Використання інформаційних систем в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2019/172.pdf (дата звернення: 08.04.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-04

Як цитувати

[1]
Мізецький , А.В. 2024. Використання інформаційних технологій у торгово-маркетинговій діяльності. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Бер 2024), 50-52.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ СВІТІ