Гейміфікація як метод визначення кандидатури у рекрутингу
Ключові слова:
гейміфікація, рекрутинг, технології, кандидати, цифровізаціяАнотація
У дослідженні окреслено поняття гейміфікації як одного з методів залучення кандидатів у процесі рекрутингу, його переваги та головні аспекти застосування, приклади використання у провідних компаніях.
Посилання
Бублик М., Копач Т. Технології рекрутингу працівників як інструмент управління людським капіталом. Економічний аналіз. 2023. Т. 33, № 1. С. 296–304.
Кейси з гейміфікації: як залучають у світових компаніях. Hurma. 29 липня 2020 р. URL: https://hurma.work/blog/kejsi-z-gejmifikaczii-yak-zaluchayut-u-svitovih-kompaniyah/ (дата звернення: 07.04.2025).
Як гейміфікація покращує емоційний стан рекрутерів: кейс IT-компанії CleverStaff. Speka. 03 лютого 2023 р. URL: https://speka.media/it-kompaniya-cleverstaff-rozrobila-innovaciinusistemu-geimifikaciyi-yaka-turbujetsya-pro-emociinii-stan-rekruteriv-9g6g2p (дата звернення: 06.04.2025).