Гейміфікація як метод визначення кандидатури у рекрутингу

Автор(и)

  • Анна Юріївна Нечитайло Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

гейміфікація, рекрутинг, технології, кандидати, цифровізація

Анотація

У дослідженні окреслено поняття гейміфікації як одного з методів залучення кандидатів у процесі рекрутингу, його переваги та головні аспекти застосування, приклади використання у провідних компаніях.

Посилання

Бублик М., Копач Т. Технології рекрутингу працівників як інструмент управління людським капіталом. Економічний аналіз. 2023. Т. 33, № 1. С. 296–304.

Кейси з гейміфікації: як залучають у світових компаніях. Hurma. 29 липня 2020 р. URL: https://hurma.work/blog/kejsi-z-gejmifikaczii-yak-zaluchayut-u-svitovih-kompaniyah/ (дата звернення: 07.04.2025).

Як гейміфікація покращує емоційний стан рекрутерів: кейс IT-компанії CleverStaff. Speka. 03 лютого 2023 р. URL: https://speka.media/it-kompaniya-cleverstaff-rozrobila-innovaciinusistemu-geimifikaciyi-yaka-turbujetsya-pro-emociinii-stan-rekruteriv-9g6g2p (дата звернення: 06.04.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-14

Як цитувати

[1]
Нечитайло , А.Ю. 2025. Гейміфікація як метод визначення кандидатури у рекрутингу. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 187-189.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ