Розвиток електронної комерції та її інтеграція в управлінські системи підприємства

Автор(и)

  • Олександр Миколайович Тищенко Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

інформаційні системи, електронна комерція, тенденції розвитку, бізнес-процеси

Анотація

Висвітлюються питання використання сучасних тенденцій розвитку електронної комерції, визначення ключових підходів до її інтеграції в управлінські інформаційні системи підприємств та оцінка впливу такої інтеграції на ефективність бізнес-процесів.

Посилання

Інформаційні технології та цифрова економіка: матеріали V Міжнародної науковопрактичної конференції / М-во освіти і науки України; Державний університет інфраструктури та технологій. Київ: Видавничий центр ДУІТ, 2024. 287 с.

Salesforce. Офіційний сайт Salesforce CRM. URL: https://www.salesforce.com/ (дата звернення: 02.04.2025).

Laudon K. C., Traver C. G. E-Commerce 2021: Business, Technology, and Society. Pearson: 2021. 91 p.

SAP. Офіційний сайт SAP ERP. URL: https://www.sap.com (дата звернення: 02.04.2025).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

[1]
Тищенко , О.М. 2025. Розвиток електронної комерції та її інтеграція в управлінські системи підприємства. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 72-74.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ