Штучний інтелект як інструмент підтримки управлінських рішень

Автор(и)

  • Вероніка Іллівна Ліхоткіна Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

штучний інтелект, управлінські рішення, система, автоматизація, інтелектуальні алгоритми

Анотація

У роботі розглядається роль штучного інтелекту (ШІ) як інструменту для підтримки управлінських рішень у різних сферах. Підкреслюється здатність ШІ обробляти великі обсяги даних, аналізувати інформацію та прогнозувати події в режимі реального часу. Особливу увагу приділено практичному використанню інтелектуальних систем у фінансових установах, рекламі, кібербезпеці, пошукових системах та роботизованих програмах

Посилання

Василенко В. М. Штучний інтелект в управлінні проєктами: аналіз сучасних досліджень та перспектив розвитку. Житомир: Житомирська політехніка, 2024.

Храпкін О. М. Використання систем штучного інтелекту для прийняття управлінських рішень. Київ: Державний університет інфраструктури та технологій, 2022.

Гуменюк І. П. Штучний інтелект у цифровій трансформації підприємств. Львів: Львівська політехніка, 2022.

Холодницька А. В. Штучний інтелект в управлінні підприємством: трансформація ролі менеджера в індустрії 4.0. Чернігів: Національний університет «Чернігівська політехніка», 2024.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-13

Як цитувати

[1]
Ліхоткіна , В.І. 2025. Штучний інтелект як інструмент підтримки управлінських рішень. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2025), 56-58.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 2. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ