Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики

Автор(и)

  • Олексій Андрійович Стебелєв Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

Ключові слова:

штучний інтелект, освітній процес

Анотація

У дослідженні проаналізовано роль штучного інтелекту в освітній галузі, можливі впливи штучного інтелекту на освітній процес, виокремлено проблеми, які можуть бути вирішені за допомогою впровадження технологій штучного інтелекту, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію навчання, підтримку наукових досліджень та ін. Результати дослідження підтверджують потенціал штучного інтелекту для покращення якості освіти та ефективності наукової роботи у закладах вищої освіти.

Посилання

Таранова Н. Інші обов’язки на робочих місцях через штучний інтелект: про які зміни на ринку праці розповіли вчені і економісти у Давосі. Delo.UA. 19.01.2024. URL: https://delo.ua/ economy/insi-obovyazki-na-robocix-miscyax-cerez-stucnii-intelekt-pro-yaki-zmini-na-rinku-pracirozpovili-vceni-i-ekonomisti-u-davosi-428293/

Arie Zilberman. Як ШІ впливає на систему освіти. ФЕЙСЕР. 24.01.2024. URL: https://www.facerua.com/iak-shi-vplivaie-na-sistiemu-osviti/

Трансформаційні процеси у суспільній та соціокультурній сферах України: монографія / О. М. Анісімова, Л. А. Ковальська, Г. П. Лукаш, О. В. Прігунов, О. С. Щербіна, Т. М. Яворська; відп. за вип. Т. М. Яворська. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021. 185 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12

Як цитувати

[1]
Стебелєв , О.А. 2024. Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 159-161.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ