Відкриті українські ресурси: доступ до знань в епоху цифрових трансформацій

Автор(и)

  • Марія Сергіївна Серба Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

Ключові слова:

відкриті українські ресурси, доступ до знань, цифрові трансформації, наукові дослідження, освіта, культура

Анотація

Стаття досліджує переваги відкритих ресурсів, як-от інституційні репозитарії та наукові архіви. Розкрито й охарактеризовано українські ресурси, зокрема Міжархівний пошуковий портал. Наголошено на важливості технічної підтримки, вдосконалення та розширення ресурсів, а також на розумінні відкритого доступу.

Посилання

Відкриті освітні ресурси. Wikipedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Відкриті_освітні_ресурси (дата звернення: 04.04.2024).

Інститут історії України Національної академії наук України. URL: http://history.org.ua/ uk (дата звернення: 06.04.2024).

Міжархівний пошуковий портал. URL: https://searcharchives.net.ua/ (дата звернення: 06.04.2024).

Передерій І. Г., Вощенко В. Ю. Інституійний репозитарій як конструктивна модель відкритого доступу до інформації. Вісник Книжкової палати. Київ: Книжкова палата України, 2016. № 12. С. 34–36.

Archium – платформа для створення цифрового архіву. Archival information systems. URL: https://arinsy.com/product/archium/ (дата звернення: 07.04.2024).

Libraria. URL: https://libraria.ua/ (дата звернення: 04.04.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12

Як цитувати

[1]
Серба , М.С. 2024. Відкриті українські ресурси: доступ до знань в епоху цифрових трансформацій. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. (Чер 2024), 154-157.

Номер

Розділ

СЕКЦІЯ 5 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ