Сучасний стан використання інформаційно-комунікаційних технологій у PR-діяльності підприємств
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, PR-діяльність, зв’язки з громадськістю, менеджмент, інтернет-маркетингАнотація
У дослідженні висвітлено актуальні питання та перспективні напрями розвитку використання ІКТ у PR-діяльності, що стане корисним як для фахівців у галузі комунікацій, так і для підприємств, які прагнуть зайняти передові позиції на ринку.
Посилання
Губіна А., Нетреба М., Хлєбнікова Т. Сучасні PR-технології у менеджменті організацій. Наукові перспективи. 2021. № 11(17). С. 258–269. DOI: 10.52058/2708-7530-2021-11(17)- 258-269.
Дьячук І. В. Інтернет-маркетинг та Digital-стратегії. Принципи ефективного використання. Вчені записки Університету «КРОК». 2021. С. 106–113. DOI: 10.31732/2663-2209-2021- 64-106-113.
Мироненко В. В. Соціальні мережі в діяльності PR-фахівця. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Соціальні комунікації». 2017. С. 71–79.
Ляшук Н., Васюра Р. Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. № 2. С. 398–406. DOI: https:// doi.org/10.31866/2617-796X.6.2.2023.293610.
Пономаренко І. В., Довгопʼят В. О. Офіційний сайт як інструмент PR-діяльності компанії. Актуальні проблеми економіки. 2019. С. 123–128.
Токарева В. І., Кумачова А. С., Хороших В. В. Інформаційно-комунікативні технології в PR-комунікаціях публічного управління. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 9. DOI:10.32702/2307-2156-2021.9.1. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z= 2200 (дата звернення: 22.03.2024).